Ügyfélszolgálat: +36-30/538-0729 | info@jutanyos.hu

 

Ügyfélszolgálat: +36-30/538-0729 | info@jutanyos.hu

 

Mi is az a Munkahelyi Beszerzési Közösség?

Megoldás alkalmazottaid problémájára:

Jutányos
2022.08.22 15:55
Megoldás alkalmazottaid problémájára:

A dolgozók sokszor változatos okok miatt nehezen boldogulnak a heti bevásárlásokkal:

  • A munkahelyhez képest messze található meg a hipermarket.
  • A változó vagy esti műszak kívül esik az üzletek nyitvatartási idején.
  • Egyszerűen csak egy fárasztó munkanap után inkább a családjukkal töltenék az időt, mint az áruházban.

ALKALMAZOTTAID PROBLÉMÁI:

A dolgozók sokszor változatos okok miatt nehezen boldogulnak a heti bevásárlásokkal:

  • A munkahelyhez képest messze található meg a hipermarket.
  • A változó vagy esti műszak kívül esik az üzletek nyitvatartási idején.
  • Egyszerűen csak egy fárasztó munkanap után inkább a családjukkal töltenék az időt, mint az áruházban.

 

MEGOLDÁS:

  • A rendelés előre meghatározott időben kézbesítésre kerül a cég telephelyére.
  • Nem szükséges készpénzzel bajlódni vagy a költségeket szétosztani: a rendelés végösszegét bankkártyával tudják kiegyenlíteni.
  • A kedvenc cikkek listára gyűjthetők, így rendelésük csupán pár kattintás.
  • Az állandó bevásárlólistákat (pl. havi tisztítószer és piepere rendelés) egy kattintással újra és újra le lehet adni, nem szükséges egyenként összeszedni a termékeket.

On-line felületen előre tervezhető módon, pár perc alatt leadható a megrendelés.

  • Kérd kedvezményes árlistánkat!
  • Keress elérhetőségeinken a kedvezményszerződés megkötése érdekében!
  • Regisztráld alkalmazottaidat a Jutányos.hu "Munkahelyi Beszerzési Közösség" rendszerében
  • Az otthoni bevásárlás mellett kollektívád számára is jutányos áron töltsd fel a munkahelyi készleteket is (pl.: kávé, tea, papíráru, tisztítószerek)


KIHÍVÁST JELENT A MUNKAVÁLLALÓK MEGTARTÁSA?

ALKALMAZOTTAD IDŐT ÉS PÉNZT TAKARÍTHAT MEG!

MEGOLDÁS ALKALMAZOTTAID PROBLÉMÁJÁRA: